Gäst Kannibalgäddan Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Ska nån köpa metroid prime 2 när de kommer ut?ja har en trailer på ynka 13sekunder,de e den enda trailern som finns... :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 oh den vill ja se!!Ja självklart ska ja köpa mp2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Ja de kommer kanske ut detta året ska jag berätta om trailern? Först ser man samus i morph ball mode,sen blir hon som vanlit igen,sen hoppar hon ner i ett sorts träsk,typ sen när hon vänder sej om så är det en osynlig varelse som griper tag i henne,sen kastas hon på marken.sen hoppar monstret på henne.och slår ner henne.Varelsen påmminer lite om en chozo faktiskt,men jag vet inte redit. applåder!!!!!!klappklapp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 e de bara ja å ludde som vill ha metroid prime 2???snyft :cry: :cry: :1_gryfire: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Ja tror nog att jag ska köpa det, men kan du inte skriva en länk till den trailern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 MP är ju det bästa spelet till GC så jag tänker förbeställa det när det kommer men när kommer det då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 det finns inget realese datum men det dröjer kanske ett år till,mer eller mindre,kanske.men jag har hört/läst att det är mindre än ett år innan det släpps :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Den trailern skulle ni villa se,eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Jag kanske ska köpa metroid prime2.men det är ju säkert bättre än metroid prime.och metroid prime va ju skit bra!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Trailer finns på www.gametrailers.com tillsammans med en j*vla massa andra trailers :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 ja men det var ja som tipsade dej om den hemsidan kassler!j###a fragsteiler! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 som sagt:game trailers.com 1.5mb ligger den på vassegåa!från mej och kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg