Dezen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Tycker ni man ska få låna pengar av sina föräldrar eller tycker ni dem har rätt när dem säger att man får jobbs ihop? Jag tycker man ska få låna lite ;) (P.S Mods detta kanske värkar som en omröstning men det är det inte det är en tråd där man kna diskutera detta lilla ämne :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Det beror helt på summan. Ska du gå på fotboll/hockey/bio tror jag inte att det är några problem. Ska du köpa något för en större summa, t.ex. en DVD, ett spel (500-600:-) eller liknande får du snällt jobba ihop pengarna själv. Men det beror ju också på hur dina föräldrar är & hur er ekonomi er ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 När min ekonomi kraftigt skönk efter datorgrejsköp och blev till en tragisk historia får jag hjälp med mina små beroenden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 tycker ni man ska få låna pengar till ett spel om man har typ 200kr och det kostar ca 500kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 jag tycker att man ska få låna lite pengar typ max 300 elle nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Om jag lånar måste jag betala tebax sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 jag med men jag får inte låna en krona längre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 nå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Men, man får pengar från barnbidraget just för att man inte ska behöva ''låna'' pengar... Och föräldrar är väl skyldiga att betala lite av barnbidraget eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 mina föräldrar säger att jag måste betala tillbaka, men sedan glömme de bort det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.