Rullis Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 vi hade en vikarie i 4:an,vi fick bara 7 glosor av han. En annan klass hade fotbollspelaren gustaf andersson som vikarie en gång i 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 de här kommer ni aldrig att tro, men kommer ni ihåg martin från popstars? ja har haft han som vikarie!!! hans föräldrar bor rätt så nära mejj oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 i femman hade vi en vikarie som inte alls var snäll.hon svor och så va hon astyken.fast när min mamma var där en dag så försökte hon va så snäll som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Har du me dig morsan till plugget?? :S Jaja whatever.. Men vi har Ingrid som e helt ***** **! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 En gång så hade min syrra en gubbe some vikarie som hade blöjor!!!!! Konstigt va?:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 vilarier suger tycker jag dom är kassa för dom vet inte vad man ska göra på lektionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 har ni haft nåra roliga vikarier? nån som kanske vart lite udda? lr gjort nått välidigt udda, lr har ni NÅNSIN haft en bra vikarie? skirv de här då...ja kan ju passa på att en gång i 5an så hade vi vikarie, han hette Ivan å han va bög >.< (?) varje gång nån kille räckte upp handen å skulle fråga nått så klapade han mej/oss på huvudet samtidigt... en annan roliga vikarie va philip (fille-pille) han hade vi i 8an å mobbade hela tiden...vi suddade ut hans namn på tavlan å skrev dit fille-pille... sen hade vi han senare i 8an på vårterminen, då hade han ändrats å ville ha hämnd...så han körde upp ett antal pers te rektorn för vi lekte bland annat...de va ganska skoj =) Var du en av de som fick gå upp till rektorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 En gång så hade min syrra en gubbe some vikarie som hade blöjor!!!!! Konstigt va?:P Blöjor? Hur gammal var han egentligen? :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 ½? Hehe, möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 En gång så hade min syrra en gubbe some vikarie som hade blöjor!!!!! Konstigt va?:P Blöjor? Hur gammal var han egentligen? :shock: typ 70+..;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Vikarierna är ju konstiga. De kommer invandrade som om de var lärare och säger: Börja arbeta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Vikarierna är ju konstiga. De kommer invandrade som om de var lärare och säger: Börja arbeta! Vad skulle ni annars göra da? sitta o glo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.