Gäst Beldur Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Hej, skulle göra en hemsida om WoW i flash, men behöver lite mer kunskaper än dem jag har. Någon som vet en bra sida man kan lära sig att göra hemsidor i flash gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 http://www.pixel2life.com/tutorials/Macromedia_Flash/All/ Kanske :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 http://internetworld.idg.se/tjanster/webbskolan/flash/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Senig:Thx, men hälst på svenska :) Men ska använda den ändå. Nico:Thx bra sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Gör en hemsida i front page mycket änckelt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Gör en hemsida i front page mycket änckelt ;) Front page.. E det nåt program lr? (Lite n00b på sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Jag använder Dreamweaver, Duger perfa merfa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 (redigerat) japp front åage är ett program som man gör hemsidor i.. du kan typ köpa det i en affär eller §1.3. Så det är bäst om du köper i affär. //EDITERAT av KazeN^ Redigerat 23 Oktober 2005 av KazeN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Föredrar flash nu när jag lärt mig grunderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 JAg har hålt på med flash i 2 år och är en del i många flash communeties som t ex newgrounds, ssla, sfdt, upa, pf, ca och fi Fråga mej bara ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 JAg har hålt på med flash i 2 år och är en del i många flash communeties som t ex newgrounds, ssla, sfdt, upa, pf, ca och fi Fråga mej bara ;) Thx... :) Kanske vi kan bli vänner? Aja, nån som vet vart man kan få tag på WoW buttons som inte har någon text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Gör dom själv om du har photoshop :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.