Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jaha,men "jobbar"hon typ ensam eller nåt?dödar snake henne?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jaha,men "jobbar"hon typ ensam eller nåt?dödar snake henne?? hon jobabr för sista bossen, ja och snake dödar henne och då blir otacon ledsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 hehe...ja har en trailer när hon blir skjöten...ändrade du ditt sånt där meddelande "när ps3 kommer ut,då kommer den slå ut xbox,gamecube till bara xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 hehe...ja har en trailer när hon blir skjöten...ändrade du ditt sånt där meddelande "när ps3 kommer ut,då kommer den slå ut xbox,gamecube till bara xbox? jag har bara sett en trailer när dem börjar skuta på varandra..., fast det blev lite fel på min signatur :oops: , jag kom på att X-BOX är dålig och att Gamecube är bra och att ps3 är bäst av dem, ta inte illa upp för nu ska vi inte bråka om bästa konsollen, alla har ju olika smaker :| , vad vet du om sista bossen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ja tror att de e ocelot,eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ja tror att de e ocelot,eller?? ocelot är inte sissta bossen, ska jag säga vem det är???, ska jag också säga en hemlig grej om honom??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ja snälla gör det,det är ganska krånglig story i MGS spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ja snälla gör det,det är ganska krånglig story i MGS spelen. du vet ju att man är solid snake och sissta bossen heter liquid snake, hemligheten är att dem är tviling bröder, i början av spelet hör man han säga * stay here, he will be here son * ( han säger något i den stilen ), det är liquid snake som säger det, ja du vet ju nu att dem är bröder fast du kommer höra lite då och då att fiender kommer säga * jag visste att du var stark för du har likadant namn som bossen *, asså dem säger det på engelska..,ibland kommer liquid snake säga * hi brother * till solid snake och solid snake svarar * why are u calling me brother *, solid snake vet inte att dem är bröder men sen kommer han veta det, ja nu vet du det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 "stay alert,he will be trough here,i know it.jaaa de minns ja!är inte han typ en klon av solid snake? 8 sidor......:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 "stay alert,he will be trough here,i know it.jaaa de minns ja!är inte han typ en klon av solid snake? 8 sidor......:) jo liquid är klon av solid snake, det gör dem till tviling bröder, ska gå nu, tja då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 hejdå,syns sen;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 inlägget måste upp lite.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg