Gäst Kannibalgäddan Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 anacon och nån ´tjej e de väl man får typ välja att rädda till gc versionen.asså typ om man väljer att man ska rädda anacon.då dör den där fula tjen.men anners om man väljer att redda tjejen så dör anacon.e de så???och vilken e den där tjejen,ja gillar henne inte direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 hehe han heter otacon ( men det spelar ingen roll hur man skriver ) nu har du sagt det, på gamecube så räddar man tjejen och man åker med henne ut i snöns( hon heter meryl ), fast otacon dör inte, han bara försvinner om man räddar otacon så dör tjejen får man värkligen välja??? på ps1 versionen fick man inte välja vem som ska dö?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 ja vet inte riktigt,faktiskt men ja har hört att man ska kunna välja men isåfall ska ja f*n välja otacon ja hatar den där töntiga tjejen...hon blir väl skötenav den sexiga bruden sniperwokf,eller?:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 ja vet inte riktigt,faktiskt men ja har hört att man ska kunna välja men isåfall ska ja f*n välja otacon ja hatar den där töntiga tjejen...hon blir väl sköten av den sexiga bruden sniperwolf,eller?:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 ja vet inte riktigt,faktiskt men ja har hört att man ska kunna välja men isåfall ska ja f*n välja otacon ja hatar den där töntiga tjejen...hon blir väl sköten av den sexiga bruden sniperwolf,eller?:) jag tror inte man kan välja, fast om man kunde välja, då skulle jag vilja rädda henne :D , jag tycker lite synd om henne, men hon är ju ganska söt :oops: :P , och ja det är sniper wolf som skuter henne en till grej = vi kan ju allt om spelet, så vi behöver ju inte köpa den ( hehe :D ) jag skojar bara, vi båda ska köpa den ( tror jag ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 jaaa du och jag,snakebite!!!otacon e väl den där forskaren typ,sniperwolf e nog lite snyggare men meryl e helt okej..svara snabbt!ja döööör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 jaaa du och jag,snakebite!!!otacon e väl den där forskaren typ,sniperwolf e nog lite snyggare men meryl e helt okej..svara snabbt!ja döööör otacon är den där forskaren ( här är han i ritad form http://yoshi.where-i.net/image/gallery-img/otacon2.jpg ) sniper wolf http://www.shefinfo.org.uk/wickersleyonlin...iews/snuper.jpg här är en Ps1 en bild när sniper wolf siktar på meryl http://www.gnn.ch/videogames/Playstation/m...kthrough/12.jpg meryl http://www.aniphelia.net/sara/cosplay/meryl.jpg jag ska gå nu, tja då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 hejdå tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 snakebite!!ja ska någ förhandsboka de idag!vilka spel har du?ja la i daj i min kompislista,de gör väl inte nåt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 snakebite!!ja ska någ förhandsboka de idag!vilka spel har du?ja la i daj i min kompislista,de gör väl inte nåt?? jag brukar inte köpa spel på internet, jag ska nog köpa det i en afär.. jag har zelda the wind waker zelda ocarina of time zelda master quest f-zero gx metroid prime.... det gör inget att du la till mig på din kompis lista, jag tänkte lägga till dig :D :P :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Är F-zero gx kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 själv har jag: metroid prime zelda wind waker ocarina of time/masters quest super mario sunshine super smash brothers melee luigis mansion eternal darkness sanitys requiem mario kart double dash....f zero e rett svårt va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg