Kassler Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Otacon är häftigast. Och ninjan då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 nä men ja kan nog tänka mej.....=) här har du en bild http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgs_no...nsmegaton_1.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 tackar tackar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 så jäkla mycke snyggare!!!!ja bokade de idag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 fast det var 1997 dem gjorde MGS till ps1 och idag är det 2004, så jag förstår skillnaden... jag ska köpa den när den kommer ut i affärer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ja ja vet...men det ser fult ut i jämförelse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Fannnnn, hade jag haft ett gamecube så hade jag fannnnn bokat det jag med!ÅHHHH!!!! ibland ångrar man att man valde xbox, där får jag ju nöja mig med Metal gear 2 substance. Det är ju kul men Twin snakes ser ju f*n så mycket roligare ut!BÄVERBALLE!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 substance ser ju skit tjoit ut jämförelse me twin snakes! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ja ja vet...men det ser fult ut i jämförelse jag vet :D , Inann jag fick reda om MGS the twin snakes, då drömde jag om att dem ska göra om MGS 1 till GC jag låvar jag drömde det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 f*n va häftit!så brukar de hända me mina drömmar också ibland... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 nu e de bara att börja längta tills de kommer ut;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 nu e de bara att börja längta tills de kommer ut;) jepp, den kommer snart i marsh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg