Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 26mars!!!nu j*vlar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 26mars!!!nu j*vlar!! det är nästan bara du och jag som har skrivit i den tråden =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ja det gillar jag.bara de inte kommer nån liten snorunge och skriver nåt;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 har du sett den där trailern när ninjan e osynlig?man ser typ i en korridor där det e nåra terrorister som skjuter i luften sen flyger upp i luften o sen rett in i väggen?ocelot e ju så grym när han snurrar på sin revolver! har du sett den,lille vän?=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 har du sett den där trailern när ninjan e osynlig?man ser typ i en korridor där det e nåra terrorister som skjuter i luften sen flyger upp i luften o sen rett in i väggen?ocelot e ju så grym när han snurrar på sin revolver! har du sett den,lille vän?=) jag har sett det, det är så coolt :D , allt i spelet är coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 de e ju så snyggt så att man....ja,som sagt.e du medlem i clubnintendo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 de e ju så snyggt så att man....ja,som sagt.e du medlem i clubnintendo? jag är inte medlem i club nintendo, men jag är på väg att bli det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ja ja kände det på mej att du hade nåt samband till de....ja tror nog att detta e 3 året i rad ja e medlem...vem e den där ninjan egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ja ja kände det på mej att du hade nåt samband till de....ja tror nog att detta e 3 året i rad ja e medlem...vem e den där ninjan egentligen? Det finns ett spel på super nintendo som heter metal gear, där var snake och greyfox som skulle klara ett uppdrag, snake överlevde men greyfox dog :frown: , snake och greyfox var bästa kompisar, fast i The Twin Snakes har greyfox börjat leva i en robot ninja form, för förut var han mäniska, när snake möter ninjan, då vet han inte vem ninjan är, men senare får snake reda på attt ninjan är snakes bästa kompis greyfox, som har börjat leva igen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 aha....men dödar snake honom?en sak som e fult på den här sidan,de e ju att de e bara du och ja (och lite kassler)som skrivit inne på den här sidan.de tycker ja e rett gött,faktiskt.:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 aha....men dödar snake honom?en sak som e fult på den här sidan,de e ju att de e bara du och ja (och lite kassler)som skrivit inne på den här sidan.de tycker ja e rett gött,faktiskt.:) jag vet det är bara du och jag som har skrivit... jag frågar dig en gång innan jag säger något, får jag avslöja om han kommer dö eller inte?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ja gör det!!! :D men svara också på den här frågan:vem e de som sätter in greyfox i den där robotdräkten???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg