LuddE Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 det e bara ni 2 som snackat på typ 7 sidor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ja men ut från detta forumet så att vi kan snacka ifred! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 det e bara ni 2 som snackat på typ 7 sidor det är ju endå ingen som skriver här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ok det har du ju rätt i! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ja de e bara ja och snake!om ingen annan har brytt sig om tråden på 7 sidor,behöver ni inte komma nu och skriva! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 vet ni om att det finsn VR träning??, VR träning är att man är snake och tränar fast det händer inte på riktigt, det är som matrix ni vet när dem sitter på en stol och sen kommer till en värd där allting är fejk, det finns på The Twin Snakes, fast då är man ju snake =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ja ja vet,de e skithäftit,häftigast e ju typ "döda alla gubbar utan att bli upptäckt,och komma i mål utan att bli upptäckt.eller va tycker du?=)du och jag har skrivit över 100 svar till varandra,ganska häftit,ja fattar inte varför ingen annan lägger sig i tråden,men de e ju bara gött,eller va tycker du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ja ja vet,de e skithäftit,häftigast e ju typ "döda alla gubbar utan att bli upptäckt,och komma i mål utan att bli upptäckt.eller va tycker du?=)du och jag har skrivit över 100 svar till varandra,ganska häftit,ja fattar inte varför ingen annan lägger sig i tråden,men de e ju bara gött,eller va tycker du? all vr träning är roliga fast jag gillar att man ska döda alla gubbar och sen gå in i mål...... ingen är nog intreserade av den här tråden säkert, det är kanske bara du och jag som gillar skut spel, sen är det ju roligt att vi har skrivit 7 sidor, tänk om det kanske blir 32 sidor :D hehe, fast det är roligt att skriva här med dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ja de e kul att skriva med dej :D vad heter du egentligen,snake :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 ja de e kul att skriva med dej :D vad heter du egentligen,snake :P jag heter freddy, vad heter du??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 SS=sebastian sjöstedt.:D.vem e sniperwolf då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 SS=sebastian sjöstedt.:D.vem e sniperwolf då? sniper wolf är hon som dödar meryl, hon är den bästa snipern i världen ( säger hon ), hon har varjar som husdjur, sniper wolf och otacon är kära i varandra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg