lillafuskisen Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Skrivet 15 Juli 2008 Asså Du ska jaga han tills du kommer till ett torg typ med reklamskyltar av ström. Där kommer han stanna. MEn när du jagar han ska du förlja efter han och akta dig för skölden han sprutar ut. Efter det ska du kasta bilar på han tills han hämtar kraft från skyltarna. Då slår du sönder alla skyltarna och kastar bilar tills han dör. Låt han ej döda Peter Parker Citera
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Skrivet 15 Juli 2008 Pratar du om ett spel eller vad? Citera
Gäst Kazekami Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Skrivet 20 Juli 2008 på en bana måste jag va venum och jag ska jaga en kille som skuter blixtar. ska jag bara jaga honom elletr ska jag attackera honom på något sätt snälla svara jag har massa problem där jag får D**P på oskkillen jag kallar honom oscar okej, venom stavas med O inte U. sen åskkillen stavas med Å inte O. Citera
lillafuskisen Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Palla ..... De finns väl mer än 6 dräkter? eller? Har bara låst upp Spider-man wrestling och spider-man När får man svarta och gröna eller hur de ser ut? Måste an varva spelet för att få dräkterna? Citera
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 http://www.google.se/search?hl=sv&q=Ul...kning&meta= Citera
ThaNooB Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Skrivet 8 Augusti 2008 Spelade detta för skit längesen, man skulle hitta alla newspaper eller nåt sånt så fick man svarta dräkten iaf. Jag har nästan hittat alla tror jag, undrar om man kan ändra utseénde med Svarta dräkten, hade varit coolt om man kunde se ut som Carnage. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.