Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Asså Du ska jaga han tills du kommer till ett torg typ med reklamskyltar av ström. Där kommer han stanna. MEn när du jagar han ska du förlja efter han och akta dig för skölden han sprutar ut. Efter det ska du kasta bilar på han tills han hämtar kraft från skyltarna. Då slår du sönder alla skyltarna och kastar bilar tills han dör. Låt han ej döda Peter Parker

Gäst Kazekami
Skrivet

på en bana måste jag va venum och jag ska jaga en kille som skuter blixtar. ska jag bara jaga honom elletr ska jag attackera honom på något sätt snälla svara jag har massa problem där jag får D**P på oskkillen jag kallar honom oscar

okej, venom stavas med O inte U. sen åskkillen stavas med Å inte O.

• 3 veckor senare...
Skrivet

Spelade detta för skit längesen, man skulle hitta alla newspaper eller nåt sånt så fick man svarta dräkten iaf. Jag har nästan hittat alla tror jag, undrar om man kan ändra utseénde med Svarta dräkten, hade varit coolt om man kunde se ut som Carnage.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...