Th3 Sh@dow Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 har någon sett den...vad tycker ni om den...jag tycker den är skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag har tyvärr inte sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 okej...men jag rekommenderar att du ska se den..den är så j***a bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 JAG VILL SE DEN!!!!! http://server4.uploadit.org/files2/160104-freddjason.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Men vad handlar den om??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tekenre Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Jag såg den för ett tag sedan. mycket sevärd faktist. om man gillar skräck filmer då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Ska nog "hyra" den värkar skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 den handlar om att freddy har blivit svag så han lurar jason med att vara jasons mamma i en dröm så jason mördar för freddy så att han kan få tillbaka sin styrka så han kan döda själv...sen får jason reda på det så han vill ha hämnd på freddy så dom slås i slutet av filmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jag har sett den ger den 3/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 den handlar om att freddy har blivit svag så han lurar jason med att vara jasons mamma i en dröm så jason mördar för freddy så att han kan få tillbaka sin styrka så han kan döda själv...sen får jason reda på det så han vill ha hämnd på freddy så dom slås i slutet av filmen.. kan du skriva ett PM till mig om vem som vinner bråket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 det blir nästan oavgjort men i slutet går jason upp ur ett hav med freddys huvud i handen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 tack för att du förstörde filmen för andra!!!!!!!! han ville ha ett pm jag kanske ville se den filmen utan att veta vem som vinner!!!!!!! :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.