Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 (redigerat) Nån som spelar Zelda Online: The Lost Realm? Vilken ras? Level? Eq? ^^. Spelet är nystartad och har funnits i en dryg månad, och det kommer nya uppdateringar varje helg. Det är inte så speciellt många som spelar, så var med från "starten"! http://zolr.blackrock.se Sprid till vänner och bekanta.. Jag är själv väldigt delaktig i att försöka sprida det nyaskapade MMORPG:et och hoppas att det kan bli stort, för idén är god. Genom IRC, gå även in på #zolr på QuakeNet. Redigerat 27 Oktober 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Måste man ladda ner spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Level 19 waterlink (1000xp till nästa level) Strenght: 36 Defense: 19 Speed: 18 Magic: 20 173581 Rupees. Min character heter Senig, vi kanske träffas där inne någongång ;) Jag gillar spelet enormt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 (redigerat) JAg fattar ingenting i det kan jag få hjälp? JAg vet lite nu men hur snackar man så alla ser? Och hur öppnar man Mine Cave? Jag vet nu allt det där :P Redigerat 23 Oktober 2005 av -=jedi knight=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Måste man spara spelet på en disk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 lvl11 min gubbe heter kevve var snälla att gå in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Asså jag fattar inte hur man laddar ner det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Asså jag fattar inte hur man laddar ner det! MAn klickar på downloads och laddar ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Asså jag fattar inte hur man laddar ner det! Men HUR gör man själva nedladdningen??? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Spelnamn: Senig Level: 40 Strenght: 58 Defense 45 Speed: 30 Magi: 23 Vapen: Calcite sword Sköld: Calcite sword Armor: Calcite armor Helmet: Calcite mask Rupees: 19160 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 När jag har laddat ner det så står det att jag ska välja i vilket program jag vill öppna i! Vilket program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Aha ni saknar Rar... Jag vet faktiskt inte hur jag fick mitt rar program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.