spyro Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 (redigerat) vart kan man hitta devils head????????????????????????? Redigerat 8 November 2005 av spyro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Av The Devil Den Finns I Doomed Cave där man hamnar när man blir pkad när man har röd text på namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) Spliffor: Jag är skånsk, inte småländsk. Redigerat 10 November 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 haha sitter ni och nöter fortfarande? :D Tröttnade efter lvl 50 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Tröttna??? Hur kan man tröttna på ett sånt spel?!! Det är ju askul! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 vem ger mig reliths shadow?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Spliffor: Jag är skånsk, inte småländsk. vad menar du med det?? har jag skrivit att du är småländsk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Level: 107 Str:210 Def:130 Speed:10 Magi:0 EQ: Vapen: Von danks sword Armor: Relith's Shadow Sköld: Relith's Protector Hjälm: Steel Helm Spliffor: man behover 130 def for Relith's shadow, så du kan ha den. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Spliffor: Jag är skånsk, inte småländsk. Det jag menade var mer att du är småländsk och gjorde misstaget. Jag är skånsk och gjorde inte misstaget. :) puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 plz vem ger mig reliths shadow måste ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 omg ja e lvl 4 å har 1 mil..:o en kille gedde de till mig..:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Han gav inte gedde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.