Spliffor Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Men hur säljer man dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Men hur säljer man dem Går in i bygnaden och trycker på "trade" knappen eller skriver "/trade" och trycker retur. lvl 101 nu btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 (redigerat) 100% Block Chance B) , vart använder jag flesh key? och vad har jag sg's claw till? Redigerat 30 Oktober 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Kom på det själv sen men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Vet nån vart man fixar Devil Heads Och vad använder man Forge´s tomb key till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 e det någon som har billiga/gratis red dragon wings ?? vet ej om det hette så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Wings of the deamon. Jag kan fixa fram. Men inte nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Vad ska man döda på lvl 31? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Vad ska man döda på lvl 31? Vapen? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 lvl 74!! str: 160 ...........def:54 (ska få 75) ...........spd:30 ...........mag:10 Vapen:large axe Armor: hmmm, calcite armor tror jag Sköld: Calcite sheild Hjälm: iaf inte Steel helm :D Mask: Calcite e ju typ den enda så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Vet nån vart man fixar Devil Heads Och vad använder man Forge´s tomb key till? Kan visa :) Men Devil Heads e väl rätt svårt att få för din lvl lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Vad ska man döda på lvl 31? Jag har lvl 34 vapen Calcite sword armor diamond kan använda calcite men vet inte vart man köper shöld calcite helmet steel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.