Nyllet Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 För det första kan man inte kalla sig för Ymphinorx, inte vara Wooden Link och absolut inte blond IRL. Iallafall, level 111, känner att jag satsat lite mkt på speed och förlite på def från början, kommer inte kunna ha bättre armor än Old Man, men Relith Warbringer kommer jag kunna ha.. Iallafall :). Joo har samma problem, kommer inte kunna använda bättre armor än old mans... så jag började om igen :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Vad ska man döda på lvl 31? Du köper diamond armor i Desert Village.Det första huset ovanför dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 jag blev hackad :( har nån nåt att ge til mig kanske 1 mille (jag loosade 7mille) så att jag kan köta armourn igen plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 (redigerat) vad har man Wings of red demon till Redigerat 31 Oktober 2005 av Spliffor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 vad har man Wings of red demon till Man byter dem mot items. I den vänstra delen av staden Sky City som ligger över Sky Tower Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 men snälla kan jag få lite pengar eller saker av nån jag hatar att inte ha nåt vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Vad hette och vad heter din gubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Har jag gjort nåt fel när jad ladda ner det? För det står att windows inte känner igen filen. Jag trycktek på Download sen sparade jag, sen så laddar den. Sen kommer rutan upp om att den inte känns igen av windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 (redigerat) Har jag gjort nåt fel när jad ladda ner det? För det står att windows inte känner igen filen. Jag trycktek på Download sen sparade jag, sen så laddar den. Sen kommer rutan upp om att den inte känns igen av windows. Du kanske saknar rar att packa upp filerna med? du kan ladda ner filen här > www.rarlab.com Redigerat 31 Oktober 2005 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Ok. Jag har frågor: Hur attakerar man? Det står bara att min attack inte gör någonting. Hur pratar man med datorstyrda figurer? Varför skadar inte min attack?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 CTRL = attack Trade knappen = trade med datorstyrda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 CTRL = attack Trade knappen = trade med datorstyrda. Var är trade knappen då??? :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.