Gäst Golden Star Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 HAR NÅGON THE SIMS:BUSTIN OUT??? :1_h: I SÅ FALL, SÄG OM SPELET ÄR VÄRT ATT KÖPA!!!!?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 ja har det, det är JÄTTE bra, man kan besöka en massa olika ställen och det fins massa nya prylar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 det är kul men det är inte värt pengarna...köp det första the sims först om du tycker det är kul så köp de nya sen....:? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag tycker det är ganska bra.Men det kostar 559-649 kr ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag skulle ha köpt det om det kostade typ 299:- eller 399:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 det är kul men det är inte värt pengarna...köp det första the sims först om du tycker det är kul så köp de nya sen....:? men bustin´out är som ettan fast bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag ska köpa det. Har spelat det. Spelet är solklart det bästa The Sims som har gjorts. (Iallafall för tillfället.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 men bustin´out är som ettan fast bättre <_< tycker jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 jag har aldrig gillat the sims spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Gillar du sims så e det väll värt pengarna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 jag har aldrig gillat the sims spelen varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Inte när det är så dyrt aldrig hahahahahahahahahaha dom borde sänka spel momsen då skulle det vara billigare :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg