kkthxbye Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Asså jag fick en PSP i fredags (21 oktober) men inte med några spel... Nu undrar jag vilket som är bäst och vad jag borde köpa ? .. säg varför spelet är bra också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Asså jag fick en PSP i fredags (21 oktober) men inte med några spel... Nu undrar jag vilket som är bäst och vad jag borde köpa ? .. säg varför spelet är bra också! Du ska testa Untold legends brotherhood of the blade,coolt spel med mycket updrag och bossar(det e ett fighitingspel),eller vente tills Harry Potter and the goblet of fire kommer utt till Psp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Jag tycker att du ska köpa WRC det är ett rally spel med super bra grafik. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 skulle nog mer kalla brothehood of the blade är fantasy/rpg spel men hur som helst... dynasty warriors är väldigt roligt och det tar ett bra tag att klara allt på det själv införskaffade jag medi evil resurection och det är ett kul äventyr/ålatform spel som har bra grafik och är jätte skojj. går dock ganska så snabbt att varva... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Jag köpte nu Burnout Legends och det är bra grafik och många spellägen skitkul faktist! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Need for speed most wanted 5-1-0 har riktigt bra grafik, skön känsla, häftiga bilar, bra banor och lagom svårt! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 SIMSON sluta dra upp gammla trådar för f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Need for speed most wanted 5-1-0 har riktigt bra grafik, skön känsla, häftiga bilar, bra banor och lagom svårt! :kung: Har need for speed, och tycker ej alls att den är så bra.. Bra grafik men tycker ej att det är ett så bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 SIMSON sluta dra upp gammla trådar för f*n Skriv inte själv då, ju mer människor som skriver ju mer är det som tittar på tråden och då skriver ännu mer folk... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 §1.11 Spam... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg