Scelecon Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Hej! Jag har tänkt att köpa Guild wars. Jag undrar vad ni tycker om spelet? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Hej! Jag har tänkt att köpa Guild wars. Jag undrar vad ni tycker om spelet? :) Grymt bra, köp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Spelet är väl då riktigt kul, men man kan tröttna ibland :lol: Värt att köpas :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Hej! Jag har tänkt att köpa Guild wars. Jag undrar vad ni tycker om spelet? :) För min del e det WoW... Men GW e bra för dem som inte vill betala månads kostnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Det är ett definitivt köp det äger hårt! Dock tröttnar man på det om man spelar själv utan nån och snacka med.. Men det e bara å hitta nån cool snubbe på gatan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Funderar oxå på att köpa det, men jag har några frågor: hur är strids-systemet? Slåss man som på wow, ir? och vad händer när man dör? Förlorar man allt man har på sej, eller får man behålla nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjallis_87 Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 kanon :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 25 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Jag har samma frågor som Quazar. Är tacksam om någon svarar på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Funderar oxå på att köpa det, men jag har några frågor: hur är strids-systemet? Slåss man som på wow, ir? och vad händer när man dör? Förlorar man allt man har på sej, eller får man behålla nått? man kan bara dö på uppdrag (eller pvp) då återuppstår man på senaste "återuppstinging punkten" som checkpoints skulle man kunna säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 (redigerat) Funderar oxå på att köpa det, men jag har några frågor: hur är strids-systemet? Slåss man som på wow, ir? och vad händer när man dör? Förlorar man allt man har på sej, eller får man behålla nått? Man förlorar inget om man dör. man får bara death penelty, det betyder att man får mindre i liv och mana. Livet och manan kommer tillbaka när du gått in i någon stad. Redigerat 26 Oktober 2005 av Xbox_master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Guild Wars är ett MÅSTE för dom som gilalr online spel! Det är skit bra grafik (min åsikt). Man kan tröttna på det om även om man har många man känner som spelar. Saker man kan tappa lusten för GW om du gör : 1. Spelar själv. 2. Gör för mycket missions. 3. Spelar andra spel också. 4. Om man bara samlar XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 KÖP ALLDRIG WOW FÖR DEN SUGER FETT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.