Hoppa till innehåll

Guild Wars

Scelecon

Rekommendera inlägg

Hej! Jag har tänkt att köpa Guild wars. Jag undrar vad ni tycker om spelet? :)

För min del e det WoW... Men GW e bra för dem som inte vill betala månads kostnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

Funderar oxå på att köpa det, men jag har några frågor: hur är strids-systemet? Slåss man som på wow, ir? och vad händer när man dör? Förlorar man allt man har på sej, eller får man behålla nått?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Funderar oxå på att köpa det, men jag har några frågor: hur är strids-systemet? Slåss man som på wow, ir? och vad händer när man dör? Förlorar man allt man har på sej, eller får man behålla nått?

man kan bara dö på uppdrag (eller pvp) då återuppstår man på senaste "återuppstinging punkten" som checkpoints skulle man kunna säga...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man förlorar inget om man dör. man får bara death penelty, det betyder att man får mindre i liv och mana. Livet och manan kommer tillbaka när du gått in i någon stad.

Redigerat av Xbox_master
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Guild Wars är ett MÅSTE för dom som gilalr online spel! Det är skit bra grafik (min åsikt). Man kan tröttna på det om även om man har många man känner som spelar. Saker man kan tappa lusten för GW om du gör :

1. Spelar själv.

2. Gör för mycket missions.

3. Spelar andra spel också.

4. Om man bara samlar XP.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...