RealCS_2 Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 tycker ni beyblade är kul och varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 jag tycker inte att det är så kul nu längre det är för tråkigt att bara snurra en sak :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag har beyblade, jag tycker det är kul... fast har inte så många beyblades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag har haft än för ganska länge sen jag lekte med den i 1 dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Nej jag tycker inte det verkar kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Jag tycker att det är jätte tråkit :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 kolla, skriv i denna tråd iställe http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=2783 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 DE SOM AHR INTRESSE AV BEYBLADE=FÅRSKALLAR.....TYCKER JAG! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Det som säger det tycker jag är Fårskallar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Fick en Beyblade två st..... sen tröttna ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Dom 1 dagarna var det roligt och sen tröttna man totalt! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 nej det är boring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.