Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 ja jag gillar den inte i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 finns det en serie om beyblade? hur är den då,är det typ att dem tävlar om såna där beyblade då eller!! (HATAR BEYBLADE) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Töntig alltså serien tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 ja den går på cartoon och är tråkig :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 tycker inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Serien är okej men inte påriktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 serien e bara skit. "dra igång" dom kan "dra åt h*lvete" -_- :lol: snälla,säg inte beyblade,säg GAYBLADE :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Serien är inte bara skit, men det riktiga är skit. Och om du säger att dom i serien kan dra åt h*lvete kann du det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 asså, jag fattar att ni inte gillar Beyblade, men bara för de...BEHÖVER NI INTE SPAMMA!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.