FuskFreddie Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Fick en i en kalle anka tidning för länge sen lekte med den i nån minut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Det var en mini Dracco spin man fick i Kalle. Jag trodde först det var kul men sen testade jag min kompis och tyckte det var *stråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Ochej men det är nästan lika va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Ja, det är ungefär samasak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 BB = BlöjBlade hitils va tycker om den kanske ska köpa en bb...lr kanske en blöja istelle? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Dra igång....fightas....och se vem som överlever... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Beyblade= BB. På BB föds de flesta. Dom som föds är baby. Blade. Byter man ut b mot m blir det blame. Alltså, BeyBlade= BabyBlame. LOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 :D först tyckte ja att de s_g men när ja fick min pollares blades så blev de roligare igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 töntigt...gayblade :lol: ni ska akta er för dom... tänk om man blir beroende av dom små runda sakerna som snurrar på varran till en slutar!!?? :( :( :( Det heter inte beyblade utan Gayblade,babyblade eller fejkblade :lol: LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 DET ÄR JÄTTE TRÅKIGT MED BYBLADE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag vet men det börjar bli lite tjatigt nu vem gillar serien då :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 typ ingen <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.