Hoppa till innehåll

Playstation 3:s Utseende (tragiskt)


von kluth
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 87
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Tjena!

 

Playstation 3 kommer som bekant ut nästa år (2006).

Jag har inget emot verken Sony eller Playstation men detta måste sägas!:

Playstation 3 ser exakt (på pricken) ut som ett våffeljärn, både till orginalfärg och utseende.

För att undvika att skämmas när man köper den så rekomenderar jag starkt att köpa den i svart mettalic färg. (ett måste!)

 

Jag måste också passa på att klaga på kontrollentill kommande konsoll.

Denna ser exakt ut som en bumerang.

Jag citerar någon som jag glömt namnet på i tidningen Super Play:

kontrollen är så ful att man vill slänga ut den genom fönstret, fast då kommer den väll tillbaka...

 

Förövrigt vill jag säga att Super Play är sveriges bästa speltidning och att den kommer varje månad.

 

Hoppas att inte bara Playstation fanatiker kommer att svara på det här och säga vad som helst, jag vill ju också att dom som är ärliga ska svara.

 

Har'e bra!

 

Ifall ni tycker att den är ful då måste ni verkligen vara blinda:Vill ni ha ett våffeljärn eller dammsugare,ja gå och köp en då!

Vill ni ha en bummerang eller en banan,ja gå köp en då!

Har ni sett hur Xbox360:s handkontroll ser ut,ja nästan samma sak fast lite mindre,men den är iallafall stor!

Och inte för börja tala att tala om själva konsollen,jätte ful design,helt enkelt dåligt!

 

Playstation 3 har inte ens kommit ut,så hur kan ni ens börja klaga på den,handkontrollen ser kanske ut obekvämt ut men hur vet ni att det är så i verkligheten?

Vänta tills den har kommit ut så får ni testa den och sen kan ni dra några konkreta slutsatser!

Jag däremot tycker att den är mycket bättre,dels för att den har skön design,både på konsollen och handkontrollen och dels för att det finns så bra spel till alla ps-versionerna.

Ni måste själva erkänna att ps3 kommer att ha bättre spel än Xbox360!

Tackar för mig!

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Jag tror handkontrollen kommer göra succé i Australien.Nämen den ser obekväm ut.Stål,metall eller vad fasen det är.Metall-stål-eller-vad-fasen-det-är-banan-/boomerang ser den ut som!Och själva PS3:et,tja,skulle passa finfint som schack om man målar några rutor på den.Schack som man kan spela sportspel!Eh...

 

 

Slutsats: Ser ut som en metall/stål eller vad fasen det är banan med ett schack utan rutor eller gubbar man kan köra sportspel på köpet.Ehh....inget kul.

 

Nu kommenterade jag bara modellen,spelen kommer väl äga sönder(inte för att jag ska köpa det men ändå).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena!

 

Playstation 3 kommer som bekant ut nästa år (2006).

Jag har inget emot verken Sony eller Playstation men detta måste sägas!:

Playstation 3 ser exakt (på pricken) ut som ett våffeljärn, både till orginalfärg och utseende.

För att undvika att skämmas när man köper den så rekomenderar jag starkt att köpa den i svart mettalic färg. (ett måste!)

 

Jag måste också passa på att klaga på kontrollentill kommande konsoll.

Denna ser exakt ut som en bumerang.

Jag citerar någon som jag glömt namnet på i tidningen Super Play:

kontrollen är så ful att man vill slänga ut den genom fönstret, fast då kommer den väll tillbaka...

 

Förövrigt vill jag säga att Super Play är sveriges bästa speltidning och att den kommer varje månad.

 

Hoppas att inte bara Playstation fanatiker kommer att svara på det här och säga vad som helst, jag vill ju också att dom som är ärliga ska svara.

 

Har'e bra!

 

 

 

här har vi då en till som kommer o hittar på nåt... själva lådan ser ja helt ok ut... men kontrollen??? har man ps3 i samma rum som man sover i, ja då kommer man ju få en dröm om att en spelfigur kommer o kastar en bumerang på en, som sedan visar sej vara kontrollen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

här har vi då en till som kommer o hittar på nåt... själva lådan ser ja helt ok ut... men kontrollen??? har man ps3 i samma rum som man sover i, ja då kommer man ju få en dröm om att en spelfigur kommer o kastar en bumerang på en, som sedan visar sej vara kontrollen...

Hittar på nåt,jag säger ju bara det jag tycker!

Och jag vill passa på att säga att ni har tråkiga skämter!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...