Triforceh Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Nej, han var allvarlig. Och jag håller hellre med honom än dig... du tror du vet så mycket Nej du skulle inte ta mig. Jag vet att jag kan mest. Jag är åttonde bäst i Sverige och har lärt mig en hel del mer än ni andra här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Va Roy han e Jätte bra har vunnit mot 4 pers med lvl 9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Nej, han var allvarlig. Och jag håller hellre med honom än dig... du tror du vet så mycket Det kaske finns en 7a här på forumet vad vet du om det? Det är samma sak har du nåra bevis på att du är 8a i sverge? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zampa Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 (redigerat) Jag vet mest om spelet på det här forumet. Kan det vara: Short Hop Fastfalled (Shffled? men det uttalas väl shuffled) Ner A, Wavedash? sen Ner B med Fox/Falco. Hmm.. Jcd? Jump, catch, drop i Hrc.. men det enda jag får det till är Jump sen C-Spaken (?) ner, sen en Upp-Smash. Det låter som det funkar bra med Falco, men om jcd på nåt sätt betyder repetera eller nåt så är det väl Fox Infinite Combo? *Edit* :o! Waveshine e nog snarare: Ner B sen wavedash så man kommer ur den direkt! Redigerat 6 November 2005 av Zampa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 (redigerat) Nej, han var allvarlig. Och jag håller hellre med honom än dig... du tror du vet så mycket Det finns ingen 7a här på forumet.7a i sverige är Joakim Akterhall, aka Akke. Han som vann Nintendo SM 2004. Det finns inte direkt något bevis, eftersom det inte har vart en officiell turnering i Sverige, men eftersom Smash är det spel som det tävlas mest i USA förutom Halo så är det ganska enkelt att ta reda på om man suger eller inte. Redigerat 7 November 2005 av Triforceh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freak_in_a_week Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Jiggelypuff och link allt annat kan dra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freak_in_a_week Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 hur fixar man sin status här: <--------------- snälla skriv :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Nej, han var allvarlig. Och jag håller hellre med honom än dig... du tror du vet så mycket Men herregud -.-' Om du verkligen är så bra som du snackar om,filma när du fajtas på SSBM.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 det är bara kolla på japanerna så ser man vad som är bra och inte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) Nej, han var allvarlig. Och jag håller hellre med honom än dig... du tror du vet så mycket Har tyvärr ingen möjlighet att filma, men EoN filmade när jag spelade på Nintendo SM, så en film kommer typ i helgen. Dock kan ej oerfarna spelare se hur bra andra spelare egentligen är utan att själv spela mot de. Har hört massor som säger att Ken och CJ suger... Redigerat 10 November 2005 av Triforceh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freak_in_a_week Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Hur filmar man när man spelar???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Hur filmar man när man spelar???? Köp en kamera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg