Hoppa till innehåll

Super Smash Bros. Melee

von kluth

Rekommendera inlägg

• Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag vet mest om spelet på det här forumet.

Kan det vara:

Short Hop Fastfalled (Shffled? men det uttalas väl shuffled) Ner A, Wavedash? sen Ner B med Fox/Falco. Hmm.. Jcd? Jump, catch, drop i Hrc.. men det enda jag får det till är Jump sen C-Spaken (?) ner, sen en Upp-Smash.

Det låter som det funkar bra med Falco, men om jcd på nåt sätt betyder repetera eller nåt så är det väl Fox Infinite Combo?

*Edit*

:o! Waveshine e nog snarare: Ner B sen wavedash så man kommer ur den direkt!

Redigerat av Zampa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, han var allvarlig. Och jag håller hellre med honom än dig... du tror du vet så mycket

Det finns ingen 7a här på forumet.

7a i sverige är Joakim Akterhall, aka Akke. Han som vann Nintendo SM 2004.

Det finns inte direkt något bevis, eftersom det inte har vart en officiell turnering i Sverige, men eftersom Smash är det spel som det tävlas mest i USA förutom Halo så är det ganska enkelt att ta reda på om man suger eller inte.

Redigerat av Triforceh
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Nej, han var allvarlig. Och jag håller hellre med honom än dig... du tror du vet så mycket

Men herregud -.-'

Om du verkligen är så bra som du snackar om,filma när du fajtas på SSBM..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har tyvärr ingen möjlighet att filma, men EoN filmade när jag spelade på Nintendo SM, så en film kommer typ i helgen.

Dock kan ej oerfarna spelare se hur bra andra spelare egentligen är utan att själv spela mot de.

Har hört massor som säger att Ken och CJ suger...

Redigerat av Triforceh
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...