Red_fox2 Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 hmm..... SW battlefront2 och när man kör system link så ä de RBS3 blackarrow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Mina favvospel är:Need for speed underground 2 och GTA san andreas och Lego star wars :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Vad gör man i sw republic commando? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tony Hawk's American Wasteland Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Jag får nya i typ nästa vecka, då kommer det nog att vara Tony Hawk's American Wasteland (eller wastelife jag kommer inte ihåg) eller battlefield 2:modern combat, battlefront II. Nåt av dom tror jag. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Det heter Wasteland. Mina är: Halo Halo2 Dead or Alive (alla dom spelen) Jag kommer inte på några mer men jag har fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Star Wars BattleFront,2:an blir nog sen favoriten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Halo: combat evolved.Det var unikt när det kom ut och kommer för mig vara en klassisk shooter med en av dem bästa spelstorys någonsin. Halo 2 var fantastiskt också men inte lika mycket som Halo för sin tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Fable är UNDERBART Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Man tröttnar snabt på Fable. Man har ingen lust att köra det ingen när man har klarat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Just nu THUG 2, och om några veckor THAW, men Fable har alltid varit bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 17 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Vad gör man i sw republic commando? Man är en som kallas för "Boss", han leder en grupp av kloner mellan episode 2 och 3. Man kan je sina grupp medlemmar order och så, fast jag har ändrat mig, sw - battlefront 2 är roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Burnout 4 Revenge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg