von kluth Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Tja! Är det någon där ute som tänker köpa Xbox 360 när den kommer ut? Jag ska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Jag kanske ska köpa. Har inte bestämt mig än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jag ska köpa den när den har gått ner i pris. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dozz Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 (redigerat) ... Redigerat 3 November 2005 av dozz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Ja det är klart! Det finaste startpaketet vill man ju helst ha, sedan dem fräschaste spelen! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag ska köpa det när det kommer ut:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag med, det för 4000:- Sen ksa jag önska mig Need for Speed: Most Wanted i julklapp för jag kommer nog inte att ha råd med 360 och ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag ska definitivt inte köpa de!! ja tycker att microsoft ska hålla sig till datorer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillekille91 Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 jag har min förbeställd hos EBGames, 3999:- får den av mamma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 jag har min förbeställd hos EBGames, 3999:- får den av mamma FÅR? Som julklapp eller? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 om 15 dagar släpps den ut i usa(tror iaf att de var usa,kommer inte ihåg) Jag tänker köpa den när den gått ner i pris och när det finns chipp till den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Och Microsoft har givit oss extremt påökta fakta om att ”Xbox 360 kommer att ha väldigt många skydd mot chippning, piratkopiering, fickpingis och annat oknytt”. Om det kommer ut chipp vill säga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg