Star-Basse Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Tja på er.. vad tror ni händer efter döden? tror ni på himlen & h*lvetet eller tror ni att man födds om? eller tror ni att det bara tar slut? VAD TROR NU? Själv vet jag inte vad jag ska tro men jag hoppas att man få leva vidare på något sätt efter döden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Jag fruktar att allt tar slut, och man inte finns mer. Men jag skulle nog kunna tro att man återföds som något annat djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Man kommer till gud och snackar med han om vad livet man nyss levde gick ut på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Jag vet att man antagligen kommer till guds rike eller så blir man straffad av gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 oooh pleas god, spank me spank me.... oh god ! vad skall han göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 oooh pleas god, spank me spank me.... oh god ! vad skall han göra ? Skicka dej till h*lvetet där du blir straffad i all evighet med straff som ger så stor smärta att det inte går att förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 (redigerat) Livet är ett täst om du klarar livet är du stark nog att komma till himmlen. liksom att döda någon gör ej så du hammnar i h*lvetet men han du dödar hammnar där på grund av att han inte klarade av guds täst att överleva. den dag du dör av ålder kommer du till himlen om du blir på körd och dör kommer du till h*lvetet på grund av att du inte klara av livet. men helvet är inget ställe där man briner i all evighet liksom vi som lever nu vi är i h*lvetet. om vi dör av ålder så kommer vi till en bättre värld. om vi dör inan så kommer vi bara tillbacks till dena värld. inge mer snack om det jag tror inte på det men det står i the Book of Mormon Redigerat 27 Oktober 2005 av mantis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 jag säger bara en sak.. sköter du dig och älskar gud mer en allt annat så kommer du till himlen.. ni som inte sköter er kommer till h*lvetet.. den som svär i onödan ligger inte bra till detsamma gäller: man får inte ljuga. man får inte döda någon. man får inte vara taskig mot någon. man får inte vara otrogen. sköter ni allt det galant så tro mig då möts vi i himlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jag tror att allt tar slut. Ungefär är det likadant som när man sover typ. Lr så blir man något annat djur som herr kola sa t.ex. mygga.:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 oooh pleas god, spank me spank me.... oh god ! vad skall han göra ? oh no ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jag tror att allt tar slut. Ungefär är det likadant som när man sover typ. Lr så blir man något annat djur som herr kola sa t.ex. mygga.:P Jag kan lova att man inte blir något annat. Tänk på det... det låter sjukt. Men det tar inte heller slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Om man nu kommer till himmelen varför ser man den inte då man t.ex. åker flygplan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.