Hoppa till innehåll

Vad Händer Efter Döden?


Star-Basse
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Perisoreus

Jag tror att man återföds till någon ny levande varelse. Det skulle förklara varför jag känner igen mig när jag ser bilder från Anderna, fast jag aldrig varit där. Jag har helt enkelt bott där i något av mina förra liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja på er.. vad tror ni händer efter döden? tror ni på himlen & h*lvetet eller tror ni att man födds om? eller tror ni att det bara tar slut? VAD TROR NU?

 

Själv vet jag inte vad jag ska tro men jag hoppas att man få leva vidare på något sätt efter döden ;)

 

jag tror man raderar minnet helt och man födds nån annanssatns på jorden :medieval:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Har inget riktigt svar till detta men jag tror som de ovanstående svaren här är att då man dör så försvinner själen eller rättare sagt hjärnans tankar bort.

Och man fortsätter inte. Man är borta totalt och kanske att man lever vidare med ett nytt minne och ett nytt liv.

Ingen aning om det skulle vara bra att ha något sådant system. Men isåfall... Hur går det till att förlora minnet och sedan komma i ett nytt liv med nytt minne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla poäng som man fått under hela livet raderas och man får börja samla headshots på nytt <_< F**n vad jobbigt. Tänkt om man var nära att bli rankad till något bättre och så kommer det en galen :ph34r: och skriker Allah och så dör man... :D :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...