ELF Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Den senasta filmen jag såg var: Flash Gordon "FLASH AAAHHHHHH" Vilken B-film. Såg den på DVD. Det var länge sedan jag såg den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Love actually. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Igår såg jag Jarhead.. Bra film som attan, gillade den som f*n. Idag såg jag Wallance and Grommit: The curse of the were rabbit. Måttligt underhållande, men hyffsat rolig på sina ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Hum såvida ni inte räknar OC avsnitt, så såg jag faktiskt king kong igår. Och innan det såg jag Dude where is my car. som e jaevligt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 TheDarkElf: Hahaha ^^ Den filmen såg jag på också då jag var liten. Tyckte han var jätte häftig. Själv har jag sett The Wedding Crashers. Riktig mysig film och otroligt rolig. Owen Wilson spelar en ganska annorlunda roll än vanligt och ja. Ganska känslomässig. Vince Vaughn är dock som han borde vara. Skit skön stil har han och kan f*n få vem som helst att skratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Meet The Fockers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Bambi II ! Näst bästa filmen i hela världshistorien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Mr. Deeds, såg den på 3:an igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Proof. Ganska bra film om mattematik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Gladiator B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Lost in Translation.. Ångrar mig att jag inte sett den innan, den är skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Dodgeball Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.