NightMaker Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 behöver saker på diablo blivit hackad. om det finns någon scyst här som ville ge mig något(på diablo) jag skulle uppskata det... om någon vet hur det käns att bli hackad så förstår dom hur jag känner mig just nu... =( och se upp för en som heter (uber_hackaren) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 jag har jag blivit hackad 2 gånger o då blev jag så j*vla lack att jag gjorde några scipts och tog tillbaka dom sakerna jag blev av med fast det va i 1.10 nu e det lite svårare men det går ju men jag råder dig att ej göra som jag gjorde för då blir du rätt så lätt bannad lr rättare sagt din cd-key Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 hatar hackers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 viste e dom dumma =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 KAn inte hjälpa tyvärr =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.