Link_Cable Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 Har nån nåt tips hur jag ska fånga honom utan sing, sleep powder, yawn lr nån annan sleep-attack? (och ingen paralyze-attack heller...)
Gäst krillo Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Skrivet 18 Januari 2004 Använd False swipes lr spara innan du möter honom
pollenallergi Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Skrivet 18 Januari 2004 Har nån nåt tips hur jag ska fånga honom utan sing, sleep powder, yawn lr nån annan sleep-attack? (och ingen paralyze-attack heller...) Slå ner honom till aslite hp (spara innan du möter honom) sen kastar du ca 20 ultra bollar (han KANSKE fångas på någon av dessa men det är ingen större risk:P) sen fortsätter du att kasta Timer Balls(dom blir bättre och bättre för varje turn som går) så fångade jag min regirock han fångades på den första timer ballen som jag kastade efter 20 ultra bollar..... Eller helt enkelt använd master ball(rekomenderas ej eftersom du kan ha den till rayqauza lr latias/latios istället)
Heaz Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Skrivet 18 Januari 2004 Har nån nåt tips hur jag ska fånga honom utan sing, sleep powder, yawn lr nån annan sleep-attack? (och ingen paralyze-attack heller...) Spara innan du möter honom :idea: Sen skadar du han.Sen kastar du några ultra boll :!: Sen bara en/några premier boll!!
Link_Cable Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 18 Januari 2004 jag har han! tack, trunks!
Rullis Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 Jag tror man kan köpa timer ball i Rustoro city.Man fångar groundon inann man kör 8:an gym i en grotta som heter cave of origin!!
GoldenMew Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 Har nån nåt tips hur jag ska fånga honom utan sing, sleep powder, yawn lr nån annan sleep-attack? (och ingen paralyze-attack heller...) Spara innan du möter honom :idea: Sen skadar du han.Sen kastar du några ultra boll :!: Sen bara en/några premier boll!! lol premier suger är lika bra som pokeboll
Heaz Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Skrivet 20 Januari 2004 NÄEE! Jag fångade Manetric med den på en gång!(Lv 26)
pollenallergi Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Skrivet 21 Januari 2004 jag har han! tack, trunks! Inge prob... :P
Rekommendera inlägg