Icey Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 MAn skriver Copyright bla bla bla 200545-324325 bla bla bla Och sen hoppas man på att ingen tar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 ta det mer seriöst bla bala hjälper ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 nja, vem som helst kan ansöka, det kan man göra hos Patent och registreringsverket. om det inte är något anstötande eller något som liknar något annat varumärke så tror jag iaf att det borde bli godkänt. mm, exakt. jag tror inte att du kan få ett "vanligt" ord godkänt. däremot har nog privatpersoner nästan lika stor chans som företag att få något godkänt bara det är i rätt syfte. om man som privatperson har en uppfinning t.ex. kan du nog få det godkänt... fast är det någon som vet om avgiften är för ansökan d.v.s. du får betala även för ett avslag eller om det är för trademarkingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 ta det mer seriöst bla bala hjälper ingen Ingen tar dina inlägg på allvar heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Nico: Nej, vanliga ord är omöjliga att TM:a... Donald Trump försökte ju med "You're Fired"...å då inte han lyckades, så tror jag faktiskt inte att någon annan i världen lyckas. Han lär ju ha en del überadvokater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 ta det mer seriöst bla bala hjälper ingen tycker du ja bla bla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.