Hoppa till innehåll

World Of Warcraft The Burning Crusade

Gäst Tour

Rekommendera inlägg

• Svar 126
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

står ju tydligt flygande mounts

och paladin får väll dom gratis men dom får nog ej gratis flygande mount

"New Flying Mounts in Outland", ja... Men det finns ju redan Flying mounts också...

Det är dom som man betalar för att "lifta" med.

Vad jag hört ska det bara komma två nya sorters såna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

priset är nog desamma som nu

ja men griparna man flyger med nu är ju typ som flygplan

så man kan ta sig fram lättare det är inte så kul om man måste springa från ironforge till tex arathi highlands varenda gång man ska ditt

flygande mounts kommer ju vara som tex en häst man har dom i backpacken och man tar fram dom när man vill fast bara i outland :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

priset är nog desamma som nu

ja men griparna man flyger med nu är ju typ som flygplan

så man kan ta sig fram lättare det är inte så kul om man måste springa från ironforge till tex arathi highlands varenda gång man ska ditt

flygande mounts kommer ju vara som tex en häst man har dom i backpacken och man tar fram dom när man vill fast bara i outland :visslar:

Haha ska flyga runt i Outland med min paladin hela tiden och slakta alla hordes när jag e i 70! :) Lr flyga runt med min Tauren kanske. Aja, undrar iaf alla raser får olika mount med då borde dvärgar och humans få Gryhons (Stavning) och NE det dem har. Fast det kommer nog nya, gnomer kanske kan få flygplan! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jooo det låter riktigt ballt :cool:

blir att köpa det sen :gitarr:

det står ju på den officiella sidan

Menar du flash sidan? Tror iaf att det stog där.

EDIT:Själv ska man ju förhandsboka så att man får det samma dag som det kommer ut! =D http://www.megastore.se/template/next%2CPr...?itemid=1424359 http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php...ite=games&&ref=

Själv tycker jag att det är dåligt av blizzard att sätta en gräns på 15 år efter som att förra var 12+. Men det är bara det som PEGI rekomenderar.

Redigerat av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...