Trasheye Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 sak bli coolt att åka tebax till w2...åhoj :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 sea giant :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Det är väll exakt samma spel. Bara att det finns lite nya ställen och raser? :unsure: Tyvärr så finns det inte en chans att pandaren kommer bli alliance ras..... blizz skulle inte kunna sälja det i asien och så där det finns pandor (det är ett utrotningshotat djur)....tror inte dem skulle bli så glada om dem såg folk ha ihjäl pandor (även om det skulle vara ett spel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Människor med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Vad? Om du menar som jag tror att du mkenar så kan jag ju säga att människor inte är utrotningshotade. Fang.Fury:LOL! Pandan hör till dems kultur också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
s0lle Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 jag har köpt WoW men den fassnar på skiva 2 vrf gör den d????? snälla sej :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Starta ett nytt ämne. Annars så kan jag säga att så var det för mig också, men den hade inte fastnat utan den segade lite. Vänta och har den inte gjort nåt på 10 min så vet jag inte vad du ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 :cool: f*n va skönt med flygande mount =) nån som vet var outlands e? ;O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Hoppas orcerna får vargar me vingar :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Raserna får inte olika flygande riddjur; Utan "Nether Dragons"... Folk som spelat Warcraft III [The Frozen Throne] kanske känner igen dessa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 vissa bild på nether dragons eller länka till en skulle vara kul att se hur dom ser ut B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Liten bild men de e ändå den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg