Gäst Tour Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 ok ser lite dåligt :D men jao en sådan vill man ju gärna flyga på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 mm :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jag kommer vara den första som kommer ha en sån xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 lol de finns dom som kommer sitta hela dagarna och nätterna för att få den :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Kommer det komma typ ett pack för både WoW och expansion packet? Skulle köpa det i sådana fall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Måste man lägga till extra pengar även om man betalar för själva World Of Warcraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Menar du om de kommer kosta mer i månaden eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) Hur mkt kommer den där draken kosta i spelet? :P Och hur kommer det göra med servarna? tex att jag inte köper the burning crusade och spelar på bloodfeather och min kompis spelar på bloodfeather och köper expansionen hur kommer de att ordna det? Måste man typ göra en ny gubbe på burning crusade då elr? Redigerat 9 Januari 2006 av ps2_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Menar du om de kommer kosta mer i månaden eller? Ja, så man måste betala för själva wow och wow bc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Va f*n? Kommer det kosta dubbelt??? Jag som tyckte det kostade tillräckligt mycket redan nu! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Tror inte att det kommer kosta dubbelt, därimot kommer det ju kosta att köpa spelet. Om det skulle kosta dubbelt (250 i månaden) tror jag Blizzard hade fått för lite kunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Hah, ja och det har dem ej. En sån där drake blir as cool på min pally :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg