Hoppa till innehåll

Program Att Göra Online..


Gäst Beldur

Rekommendera inlägg

Dels så får du göra ett spel i RPG Maker, sen får du ladda ner onlinepatchen till tvåtusentrean, sen får du lägga upp det på lämpligt ställe, sen måste du kombinera så din huvudkaraktär finns i många versioner typ. RPG-online in my ass.

 

Du kan göra i Game Maker oxå, men det blir inte samma RPG-känsla.

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Dels så får du göra ett spel i RPG Maker, sen får du ladda ner onlinepatchen till tvåtusentrean, sen får du lägga upp det på lämpligt ställe, sen måste du kombinera så din huvudkaraktär finns i många versioner typ. RPG-online in my ass.

 

Du kan göra i Game Maker oxå, men det blir inte samma RPG-känsla.

 

 

Vart skaffar man onlinepatchen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dels så får du göra ett spel i RPG Maker, sen får du ladda ner onlinepatchen till tvåtusentrean, sen får du lägga upp det på lämpligt ställe, sen måste du kombinera så din huvudkaraktär finns i många versioner typ. RPG-online in my ass.

 

Du kan göra i Game Maker oxå, men det blir inte samma RPG-känsla.

 

går det att göra online i gamemaker. Hur?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dels så får du göra ett spel i RPG Maker, sen får du ladda ner onlinepatchen till tvåtusentrean, sen får du lägga upp det på lämpligt ställe, sen måste du kombinera så din huvudkaraktär finns i många versioner typ. RPG-online in my ass.

 

Du kan göra i Game Maker oxå, men det blir inte samma RPG-känsla.

 

Det e bara att glömma, du måste ha den reggade versionen. Fast du kanske har fått tag på CD-Keyn det finns en tutorial på gamemaker.nl Men aja, tebax te ämnet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Onlinepatch till RPG Maker 2003 trodde jag ingick i alla versioner man skaffar, det är bara att aktivera filen.

I den versionen jag använde (Även om jag inte gjort nåt avancerat online RPG, bara offline - Superman Wilson med över 1000 maps :P), så fick jag med en mapp som hette Online0, där i fanns det diverse runfiler, men ett vbsscript som man bara startade, sen körde igång programmet. Har jag för mig?, titta efter, annars gör jag en koll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Onlinepatch till RPG Maker 2003 trodde jag ingick i alla versioner man skaffar, det är bara att aktivera filen.

I den versionen jag använde (Även om jag inte gjort nåt avancerat online RPG, bara offline - Superman Wilson med över 1000 maps :P), så fick jag med en mapp som hette Online0, där i fanns det diverse runfiler, men ett vbsscript som man bara startade, sen körde igång programmet. Har jag för mig?, titta efter, annars gör jag en koll.

 

 

Letade efter mappen i RPG maker xp men hittade den inte.

Redigerat av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...