Slasktratt Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 (redigerat) Dels så får du göra ett spel i RPG Maker, sen får du ladda ner onlinepatchen till tvåtusentrean, sen får du lägga upp det på lämpligt ställe, sen måste du kombinera så din huvudkaraktär finns i många versioner typ. RPG-online in my ass. Du kan göra i Game Maker oxå, men det blir inte samma RPG-känsla. Redigerat 31 Oktober 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Dels så får du göra ett spel i RPG Maker, sen får du ladda ner onlinepatchen till tvåtusentrean, sen får du lägga upp det på lämpligt ställe, sen måste du kombinera så din huvudkaraktär finns i många versioner typ. RPG-online in my ass. Du kan göra i Game Maker oxå, men det blir inte samma RPG-känsla. Vart skaffar man onlinepatchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Dels så får du göra ett spel i RPG Maker, sen får du ladda ner onlinepatchen till tvåtusentrean, sen får du lägga upp det på lämpligt ställe, sen måste du kombinera så din huvudkaraktär finns i många versioner typ. RPG-online in my ass. Du kan göra i Game Maker oxå, men det blir inte samma RPG-känsla. går det att göra online i gamemaker. Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Dels så får du göra ett spel i RPG Maker, sen får du ladda ner onlinepatchen till tvåtusentrean, sen får du lägga upp det på lämpligt ställe, sen måste du kombinera så din huvudkaraktär finns i många versioner typ. RPG-online in my ass. Du kan göra i Game Maker oxå, men det blir inte samma RPG-känsla. Det e bara att glömma, du måste ha den reggade versionen. Fast du kanske har fått tag på CD-Keyn det finns en tutorial på gamemaker.nl Men aja, tebax te ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Zelda Online är gjort i VB (Visual Basic, kodnings språk), men vet inte om det kommer komma mer uppdateringar, för han som har gjort 90% av spelet har slutat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 skulle inte min vara regad "inte olaglig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 skulle inte min vara regad "inte olaglig" Vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Onlinepatch till RPG Maker 2003 trodde jag ingick i alla versioner man skaffar, det är bara att aktivera filen. I den versionen jag använde (Även om jag inte gjort nåt avancerat online RPG, bara offline - Superman Wilson med över 1000 maps :P), så fick jag med en mapp som hette Online0, där i fanns det diverse runfiler, men ett vbsscript som man bara startade, sen körde igång programmet. Har jag för mig?, titta efter, annars gör jag en koll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 (redigerat) Onlinepatch till RPG Maker 2003 trodde jag ingick i alla versioner man skaffar, det är bara att aktivera filen. I den versionen jag använde (Även om jag inte gjort nåt avancerat online RPG, bara offline - Superman Wilson med över 1000 maps :P), så fick jag med en mapp som hette Online0, där i fanns det diverse runfiler, men ett vbsscript som man bara startade, sen körde igång programmet. Har jag för mig?, titta efter, annars gör jag en koll. Letade efter mappen i RPG maker xp men hittade den inte. Redigerat 1 November 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.