Gäst Pcplayer Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jag har tänkt köpa spelaet är det värt pengarna? vad gör man? Och det viktigaste vad gör man på multipayer och är det kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larven1 Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jag har tänkt köpa spelaet är det värt pengarna? vad gör man? Och det viktigaste vad gör man på multipayer och är det kul? Jag tycker att det är värt pengarna för spelet är roligt och man får klura på vissa saker.. har inte testat multiplayer trots att jag haft spelet 1 år nu :P vill du läsa vad spelet handlar om är det bara söka på recensioner.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jag överdriver inte när jag säger detta men det här spelet är det värsta jag någonsin spelat, jag fattar inte hur de kunde göra nåt så värdelöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 förklara varför... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Man kan bara köra multiplayer under striderna, och spelet är absolut värt pengarna!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Ja, det är värt pengarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Qausar vadå striderna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Det spelet är sk#t kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jag tycker helt enkelt att det är uselt. I alla kategorier Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Jag tycker helt enkelt att det är uselt. I alla kategorier Vad är det som är fel med det då? Det äger ju. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Qausar vadå striderna? Det e ju ett rollspel, så när man går in i en fiende startar en strid. Och då styr man varsin gubbe :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 ok..:P.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg