Star-Basse Skrivet 14 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Skulle jag ha alla dom där spelen så skulle jag spela, spel som f*n.. jag tror inte att jag skulle sälja ett skit om han gav mig allt det där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 jag kan inte se....=(((((((...sidan kan inte visas står det :( jag vill också se...lägg in den mer..jag vill se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Inte så svårt att få ett "Wannabe rum" som det. Jag har "The master plan". 1. Skaffa ett jobb. 2.Jobba arslet av dig. 3.Hämta ut lönen eller råna av kassamaskinen. 4.Köp tia/triss lotter för hela slanten. 5.Ropa på din familj och fråga om dom kan hjälpa dig att skapa alla lotter. 6.Med så många lotter har du en bra chans att vinna 500 000 till 1 mille. 7.Köp nya lotter för pengarna eller köp massa spel. Med den taktiken kan du snart få ett liknande rum =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 16 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 hahahahaha... fungerar inte sidan =) http://schwillz.com/ccdebt/ Din plan lätt inte bra... man ska spela poker för pengaran i stället ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 COOOOOL...himlen.....ser ut son i en tv spels butik nästan......typ..... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoshie Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Det kan man kalla en spelsamlare! Han har nog lagt ner många miljoner på allt det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 bowser jr boy, 10+ livstider! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.