Link the legend Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 snart så kommer halloween och det brukar ju innebära små tjatiga 7-8 åringar som tigger godis, så har ni några tips för att skrämma ivag dem små dj*vlarna från dörren utan att dem gör någåt bus eller annat skadligt för hushållet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Köp ägg lite innan och sen när de frågar så säger du "Jag ni ska få snart" så går du till kylskåpet och sular öggen på dem :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Sno godis av dem!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Haha, Ja. Du kan säga nåt så de kollar bort och då sticker du ner handen. Det kan man kalla gå Halloween : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 (redigerat) köp skämtgodis som smakar peppar! eller rigga upp någon anläggning utanför huset med tonvis med ljus och mysko mysik. och så riggar du upp lite dubbelyxor och svärd som ramlar ner lite här och där. som pricken över i kan du även hyra någon som iförd blodig riddardräkt, som haltande jagar iväg de små wannabespökena med armborst och slägga. edit: weird, nån trodde visst att jag var seriös :blink: Redigerat 30 Oktober 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 En lapp på dörren, med texten " Knackar ni på så slår jag ihjäl er" borde vara ganska avskräckande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 (redigerat) En lapp på dörren, med texten " Knackar ni på så slår jag ihjäl er" borde vara ganska avskräckande och det är perfekt om grannen kommer och säger att du får hans ferrari också! edit: tänk att det går att tolka detta inlägg som seriöst :huh: Redigerat 30 Oktober 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Man kan skriva "Tigg inte godis era Newbs" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Ta själv på er någon blodig zombiedräkt och när dom kommer och tigger, så öppnar du dörren och skrämmer vettet ur dem. Fast det kanske är olagligt :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Japp, det är det. Barnmisshandlel! :P Men klä ut dig till något läbbibt, som kola king sa. Det borde vara ganska avskräckande... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 (redigerat) köp skämtgodis som smakar peppar! eller rigga upp någon anläggning utanför huset med tonvis med ljus och mysko mysik. och så riggar du upp lite dubbelyxor och svärd som ramlar ner lite här och där. som pricken över i kan du även hyra någon som iförd blodig riddardräkt, som haltande jagar iväg de små wannabespökena med armborst och slägga. Och det är nog absolut inte billigare att köpa lite godis än nån j*vla riddarutrustning.. EDIT:Jag vet att du inte var seriös :P Redigerat 31 Oktober 2005 av Orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Mitt lilla "Go away" tips: 1.Öppna dörren 2.Dansa samtidigt som du slår för skinkorna 3.Studsa omkring på hela tomten samtidigt som du sjunger "Små grodorna". 4.Spring runt omkring de små ungarna. 5.Hoppa 10 gånger. 6.Skrik MARMELAD SYLT!!!!!! 7.Gör låtsas pruttar 8.Stick in,stäng o lås dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.