Gäst QuikSilver Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Super Mario, Dk king of swing eller nått sånt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Håller med Tyrion och alla dom andra som tipsar om golden sun *äger* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hetapaddsladden Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Yoshis island ska det vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 En fråga, är ditt GBA nytt? Nej mitt Gba är i Aprill 3 år gammalt eller 2 år. Och jag har ett GBA SP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Det var länge sen jag köpte ett nytt GBA spel så ni kan väll tipsa om något som jag kanske kan önska i julklapp? jag tycker du ska köpa super mario World. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag köpte ett spel nyligen som jag tyckte var rätt kul, Star Wars Trilogy: Apprentice of the force. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Köp KH: Chain of Memories Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg