Nomatic Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 (redigerat) Jag kan ite spela mitt san andreas längre, det ladda klart o sånt men sen efter det börjar det lagga o sen låser det sig. vet någon vad det kan bero på? (har kollat efter repor men det finns INGA..) Kan ni flytta denna tråd till det rätta forumet? :visslar: Redigerat 30 Oktober 2005 av Uzamaki Naruto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 kanske lasern lr vad det är som läser av skivan funkar nåra andra spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 ja alla andra spel fungerar utmärkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Kanske fuskat för mycket :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 hmm .. kanske det .. men jag har ju bara fuskat typ 7 ggr :blink: . o nu har det raderat alla min sparningar :blink: ... så nu kan jag ite spela det lite... det bara laddar klart sen blir det svart :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Det var konstigt :huh: Jag föreslår att du ska lämna in det hos en spelaffär Lr något sånt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g-unot Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag kan ite spela mitt san andreas längre, det ladda klart o sånt men sen efter det börjar det lagga o sen låser det sig. vet någon vad det kan bero på? (har kollat efter repor men det finns INGA..) Kan ni flytta denna tråd till det rätta forumet? :visslar: jo det kan bero på hur mycket fusk du har jort inan B) altid när du jör fu spara aldrigt :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Du kanske har fått virus på datorn. :huh: för så brukar det bli så för mej ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Du kanske har fått virus på datorn. :huh: för så brukar det bli så för mej ibland Sitter vi inte på Playstation 2 forumet :S ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Det var konstigt :huh: Jag föreslår att du ska lämna in det hos en spelaffär Lr något sånt ;) redan gjort det.. dom sa typ såhär: vi kan tyvärr inte testa ditt spel. då sa jag att jag vill byta mot ett nytt (hade kvitto o allt) . men efter en liten stund sa han att kvittot inte var giltigt längre :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Otur)=)=)=)= :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CS_DE Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Du har säkert fuskat för mkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg