primat Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jag undrar bara hur ni andra ser ut på SA... :rolleyes: Man kan klicka på print scrn och Ctrl+v på paint eller fota med digitalkamera. De flesta har ju en personlig stil. Min gubbe ser ut som på bilden. Jag har klarat 44% av spelet. Det vore kul om man kunde lägga till några roliga/tuffa/jackass foton med. Carl.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 (redigerat) ett tips! ladda ner fraps från www.fraps.com. det e ett program så du kan filma o ta kort på vad som händer på skärmen kan inte lägga upp en bild....antagligen för stor eller nåt. har 3 olika stilar som jag skiftar mellan föresten. en med bara lyxgrejer,en med bara lyxgrejer o en pimp suit ovanpå och en med svarta jeans och vit hawaishorta Redigerat 7 November 2005 av Foxyrock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gotenks Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Så här ser min gubbe ut= sorry men man kanche ser för lite :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 min är bara i vita kalsonger med hjäratan på! man gör ett fusk så det blir en clown värd du får man dom kläderna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 köp kläder i Binco! affären. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 varför ska vi köpa kläder där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag har hawaii skjorta och jeans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 så här ser jag ut. har aldrig brytt mig om kläderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Så här ser jag ut: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Like this: http://i8.photobucket.com/albums/a42/Zimens/CJ.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 jag har bara gröna mjukisbyxor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Just nu har jag bara ett vit linne och ett par mjukisbyxor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg