Rullis Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Nån som köpt det nya albumet? ;> Jag har köpt det Jag tycker det äger \m/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Ladda ner istället : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Jomenvisst köpte man det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Inte köpt det, men namnet har en viss klang... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Rosenrot är det sämsta albumet de har släppt... Dock har de 2-3 hyfsade låtar, men inge mer. Tacka vet ja Sehnsucht, Reise Reise, Mutter osv... Blev riktigt besviken på Rosenrot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Hmm... faktiskt så håller jag smått med Jokinen, en lätt besvikelse, inte så värst mycket variation i låtarna. Benzin, Rosenrot och Feuer und Wasser håller kvalitén, och så finns det möjligtvis några andra bra. Men Te Quiro Puta är bland det värsta jag hört! Dom kunde väl uteslutit den, även om Till (sångaren) gillar Mexikansk musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Te Quiero Puta är skitbra ^^ Och Rosenrot var inte alls dålig. Den håller klass. Rammsteins sämsta skiva är ju utan tvekan Mutter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Te Quiero Puta är skitbra ^^ Och Rosenrot var inte alls dålig. Den håller klass. Rammsteins sämsta skiva är ju utan tvekan Mutter. ..Mutter sämst?! Inte en chans...inte jämfört med Rosenröd...hade du sagt Herzeleid hade jag nästan kunnat hålla med, men ändå... De tog ett steg framåt med Reise Reise och två bakåt med Rosenröd <_< Ajja, agree to disagree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Ja har Herzeleid,Scheshuts(stavning????) och Reise Reise jag kan säga att Reise reise e den bästa men jag skulle vilja höra några låtar från den nya också om ni har den och har lust å skika några låtar så adda mig på [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Själv tycker jag Reise Reise och Rosenrot är så gott som likvärdiga. Sehnsucht och Herzeleid också. Mutter får välan räknas som snäppet bättre då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Nepp,de suger,men de är bra när jag låtsas att det är små smurfar som sjunger Bensin :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Nu har man vant sig lite... Dom enda låtarna jag inte tycker så värst mycket om är Zerstören och Te Quiro Puta. Ska jag vara ärlig hade jag inte tyckt Puta var särkilt dålig om det inte var för alla dessa konstiga röster, som "Más más más..." i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.