Ratchet Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 jag har varvat spelet å så men jag her ingen instruktions bok. Jag har av erfarenhet lärt mej att de röda banorna betyder att de har två utgångar men vad betyder de stora banorna (de med en stor prick)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 vem vet.. att banna är extra svår kanske ;) har ingen anning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Tror inte på det där med att de röda banorna har två utgångar. Vad menar du med stor prick? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Tror inte på det där med att de röda banorna har två utgångar. Vad menar du med stor prick? Varför tror du inte på det då??? Efter som att du spelar mycket tv-spel så tror jag dock mer på dig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 en liten röd prick betyder att det finns en hemlighet.. en stor ska betyda två ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Link- Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 en liten röd prick betyder att det finns en hemlighet.. en stor ska betyda två ;) nja, kanske inte ;) ... det står bara att jag har klarat 93banor...men kan inte hitta några hemliga gångar eller nå, den stora röda pricken i grottan har jag letat överallt i :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 23 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Tror inte på det där med att de röda banorna har två utgångar. Vad menar du med stor prick? tro inte på mej då men alla banor som jag har med två utgångar är röda, kolla själv... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 jag har ochså märktdet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 en liten röd prick betyder att det finns en hemlighet.. en stor ska betyda två ;) På den banan vet jag att det fins 2 utgånga i... jag komer inte ihåg vart just nu.. men jag ska kolla upp det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Dem röda banorna har två utgångar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klumpo Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 jag har varvat spelet å så men jag her ingen instruktions bok. Jag har av erfarenhet lärt mej att de röda banorna betyder att de har två utgångar men vad betyder de stora banorna (de med en stor prick)? Jag har instruktionsbok samt "fuskbok" med kartor över alla banor till Super Mario World och det är alldeles riktigt att dom röda banorna har två utgångar. Likaså har spökhusen två utgångar (tror att alla spökhus har det men är inte säker faktiskt). Att vissa banor har en stor prick betyder faktiskt inget, det är en helt vanlig bana. Så om den stora pricken är gul så finns det bara en utgång, är den röd finns det 2 utgångar. Kram Julia -Som klarat nästan hela spelet utom Bowser :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 det var inte det att jag inte trodde på just dig ratchet. Det är flera av mina kompisar som säger att färgen på banorna spelar roll och att man kan se ifall de har två utgångar, hemligheter. men jag tror att det inte har någon betydelse. Men är inte så insatt:P en sak vet jag i alla fall. ALLA spökslott har INTE två utgångar. är ett par som bara har en utgång. Så det stämmer alltså att stora röda banor har två utgångar.. coolt. ska ta å kolla det nästa gång jag slår igång mitt SMW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg