Hoppa till innehåll

Supermario World


Ratchet
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

en liten röd prick betyder att det finns en hemlighet..

en stor ska betyda två ;)

 

nja, kanske inte ;) ... det står bara att jag har klarat 93banor...men kan inte hitta några hemliga gångar eller nå, den stora röda pricken i grottan har jag letat överallt i :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har varvat spelet å så men jag her ingen instruktions bok. Jag har av erfarenhet lärt mej att de röda banorna betyder att de har två utgångar men vad betyder de stora banorna (de med en stor prick)?

 

Jag har instruktionsbok samt "fuskbok" med kartor över alla banor till Super Mario World och det är alldeles riktigt att dom röda banorna har två utgångar. Likaså har spökhusen två utgångar (tror att alla spökhus har det men är inte säker faktiskt).

 

Att vissa banor har en stor prick betyder faktiskt inget, det är en helt vanlig bana. Så om den stora pricken är gul så finns det bara en utgång, är den röd finns det 2 utgångar.

 

Kram Julia -Som klarat nästan hela spelet utom Bowser :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var inte det att jag inte trodde på just dig ratchet. Det är flera av mina kompisar som säger att färgen på banorna spelar roll och att man kan se ifall de har två utgångar, hemligheter. men jag tror att det inte har någon betydelse. Men är inte så insatt:P en sak vet jag i alla fall. ALLA spökslott har INTE två utgångar. är ett par som bara har en utgång.

 

Så det stämmer alltså att stora röda banor har två utgångar.. coolt. ska ta å kolla det nästa gång jag slår igång mitt SMW

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...