Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Skrivet 11 Januari 2006 lol super smash bros fins inte på snes, men däremot på 64 och gc
Brongatonga Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Skrivet 11 Januari 2006 Sätt på SMBM till NGC gå in på Trofeer ni vet sedan kan man ju kolla såder så att alla Trofeer står på ett bord. kolla på bokhyllan bakom då har jag för mig att man ser Ett Snes med ett spel i sig som det står Super Smash på. Ett N64 med Super Smash brothers och NGC med SMBM ... något liknande
Kuzune Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Skrivet 18 Januari 2006 Man ser inte vad det står på spelet, men det finns då inget SSB före det till N64. Kanske finns nån som har gjort ett 2D SSB själv. Och om Zelda-spelet så har han troligtvis lagt av, eftersom t ex hans sida www.oot2D.com är nerlagd. Och det heter SSBM inte SMBM.
Larath Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Skrivet 18 Januari 2006 Det finns typ 3 zelda spel till Snes men bara ett är Nintendos dom andra vet jag inget om tyvärr.
Hammmar Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Skrivet 30 Januari 2006 vad jag vet finns det ett worms spel...
Nyllet Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 (redigerat) Man ser inte vad det står på spelet, men det finns då inget SSB före det till N64. Kanske finns nån som har gjort ett 2D SSB själv. Och om Zelda-spelet så har han troligtvis lagt av, eftersom t ex hans sida www.oot2D.com är nerlagd. Och det heter SSBM inte SMBM. Hans sida las ner av Yahoo, men han har inte lagt av med oot2d :P Han har bytt programerings språk och lite annat skit. Han håller på med ganons tower sen så har han en massa små saker att fixa, kommer ett nytt demo nån gång fast det är itne faställt när Finns även en annan person som gör OoT2d som använder Barra's gfx, han's demo är 65% klart och jag tror det ska innehålla typ första delen av spelet (första templet vill säga) Redigerat 4 Februari 2006 av Nyllet
lakris Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 vad jag vet finns det ett worms spel... Jag har det =) Men stor skillnad från ps1 versionen, clustebomben tar mer liv, vissa vapen finns inte, lite segare än i ps1 versionen också
Rekommendera inlägg