Hoppa till innehåll

Spel Till Snes


Ratchet

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Sätt på SMBM till NGC gå in på Trofeer ni vet sedan kan man ju kolla såder så att alla Trofeer står på ett bord. kolla på bokhyllan bakom då har jag för mig att man ser Ett Snes med ett spel i sig som det står Super Smash på. Ett N64 med Super Smash brothers och NGC med SMBM ... något liknande

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ser inte vad det står på spelet, men det finns då inget SSB före det till N64. Kanske finns nån som har gjort ett 2D SSB själv.

 

Och om Zelda-spelet så har han troligtvis lagt av, eftersom t ex hans sida www.oot2D.com är nerlagd.

 

Och det heter SSBM inte SMBM.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Man ser inte vad det står på spelet, men det finns då inget SSB före det till N64. Kanske finns nån som har gjort ett 2D SSB själv.

 

Och om Zelda-spelet så har han troligtvis lagt av, eftersom t ex hans sida www.oot2D.com är nerlagd.

 

Och det heter SSBM inte SMBM.

 

Hans sida las ner av Yahoo, men han har inte lagt av med oot2d :P

 

Han har bytt programerings språk och lite annat skit.

 

Han håller på med ganons tower sen så har han en massa små saker att fixa, kommer ett nytt demo nån gång fast det är itne faställt när

 

Finns även en annan person som gör OoT2d som använder Barra's gfx, han's demo är 65% klart och jag tror det ska innehålla typ första delen av spelet (första templet vill säga)

Redigerat av Nyllet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...