Hoppa till innehåll

En Ny Regel


Katt

Rekommendera inlägg

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ärligt så finns det någon som tar illa upp av att någon säger "f*n" när någon snackar? någon som känner sig kränkt och börjar gråta? nja, tror inte det så varför ska det då vara anorlunda i skrivna språkets värld? håller me 21, man får lugnt mycke mer effekt på språket genom att andvända så kallade "svordommar", och sen så fattar jag inte varför folk, iallafall yngre folk tar illa up av svordomar, dom finns ju överallt och alla andvänder dom det är ju precis som att säga typ tjena till någon...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ingen som kränks av som man slänger ut från sig, till.. ingeting. Man blir som sagt tokig om man inte får svära, sen får man en varning för varje svordom. Låter som om ''var gott fördöme för dom små''. Kan ochså vara delvis rätt.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis som dej Fusk Katten,så svär jag inte bara sådär.Jag brukar typ istället för f.an säga falukorv eller Pip!

 

Är ni 5 år eller djupt kristna? http://theclubis.mine.nu/phpBB2/images/smiles/icon_rolleyes.gif

 

"Vad FN Toppmöte tänker du med?"

"Vad falukorv gör du?"

Det låter ju jäääääättenormalt. http://theclubis.mine.nu/phpBB2/images/smiles/icon_rolleyes.gif

 

Okey, tusan kanske låter lite normalt, men det låter ändå som något man uppfostrades till att säga, även om det bara höll till ca 5-6 års ålder. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...