Katt Skrivet 3 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Okej det där med ordcensuren var nog inte så bra, men jag tycker ändå att det borde finnas en sådan regel: §1.26 - Svär inte så ___ dant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Skulle bli tokig om jag inte fick svära på forumet. En sak att svära, en annan sak att svära åt andra och vara seriöst otrevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Sådär tycker jag,inte så mycket mer att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 ärligt så finns det någon som tar illa upp av att någon säger "f*n" när någon snackar? någon som känner sig kränkt och börjar gråta? nja, tror inte det så varför ska det då vara anorlunda i skrivna språkets värld? håller me 21, man får lugnt mycke mer effekt på språket genom att andvända så kallade "svordommar", och sen så fattar jag inte varför folk, iallafall yngre folk tar illa up av svordomar, dom finns ju överallt och alla andvänder dom det är ju precis som att säga typ tjena till någon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Men det finns andra ord som stäker ord än svärord, det skriver jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Finns det ingen som fattar att svordomar är bland de fulaste ord som finns! Själv har jag ALDRIG svurit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 (redigerat) När jag var mindre som svor jag lite men inte nu. Jag använder andra ord istället som: tusan, fantastiskt... o.s.v. Redigerat 7 November 2005 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 (redigerat) Det är ingen som kränks av som man slänger ut från sig, till.. ingeting. Man blir som sagt tokig om man inte får svära, sen får man en varning för varje svordom. Låter som om ''var gott fördöme för dom små''. Kan ochså vara delvis rätt. Redigerat 4 November 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Precis som dej Fusk Katten,så svär jag inte bara sådär.Jag brukar typ istället för f.an säga falukorv eller Pip! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Precis som dej Fusk Katten,så svär jag inte bara sådär.Jag brukar typ istället för f.an säga falukorv eller Pip! Är ni 5 år eller djupt kristna? http://theclubis.mine.nu/phpBB2/images/smiles/icon_rolleyes.gif "Vad FN Toppmöte tänker du med?" "Vad falukorv gör du?" Det låter ju jäääääättenormalt. http://theclubis.mine.nu/phpBB2/images/smiles/icon_rolleyes.gif Okey, tusan kanske låter lite normalt, men det låter ändå som något man uppfostrades till att säga, även om det bara höll till ca 5-6 års ålder. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 ganska bra fegel den borde införas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Precis som dej Fusk Katten,så svär jag inte bara sådär.Jag brukar typ istället för f.an säga falukorv eller Pip! Hur löjlig kan man bli... varför inte svära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.