(=Sonic=Master=) Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 asså från hela början ville man ha gamecube på grund av spelet ssbm.. men nu med tiden så har jag tröttnat stenhårt (funderar på att sälja det) är det någon annan än jag som tröttnat både på konsolen och spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Jag har oxå tröttnat på den... skulle hellre vilja köpa en xbox 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Jag har tröttnat på den och vill sälja den. Men jag sparar den på grund av att Twilight Princess ska komma. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Samma här, enda anledningen att jag har kvar den, e på grund av Zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Samma här blir nog så att jag väntar och köper Zelda, och sen när jag klarat det, blir det nog att sälja GC:et. Men bara kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Väntar på Twighlight of princess sen ska jag nog sälja mitt Game Cube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Det kommer nog komma annu fler Zelda spel i framtiden så jah ska spara mitt. Man får ju ändå bara 250 kr om man säljer det. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 jag ska sälja mitt nät jag har kört ssbm lite mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 (redigerat) jag sparar mitt pågrund av zelda och harvest moon. men kanske för att jag ska köpa WOW. Redigerat 2 November 2005 av hyldran0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 jag sparar mitt pågrund av zelda och harvest moon. men kanske för att jag ska köpa WOW. Men WOW finns inte till GC. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag sparar min för att jag gillar den och sammlar på Nintendo konsoller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 asså man tröttnar också pågrund av att den inte har nånting kul tex dvd eller online funktion som xbox live och sånt.. på en gamecube kan man bara spela spel och inget annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg