Hoppa till innehåll

Självmord


Th3 Sh@dow

Rekommendera inlägg

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är också trött på livet, fast vågar helt enkelt inte hoppa ut från hustak, är helt skraj.

 

Fast vill du inte dö smärtsamt ska du ta en köks kniv på halsen, fast jag vill ej att du dör !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså att vara trött på livet är inte någon ting.

Gämför med de som kanske älskade livet men dog i ngn olycka,

tex world trade center.

Tänk igen hur jobbigt du har de gämfört med de som förlorade någon där.

Eller Tsunamin.

Den dödade hur mga som helst trot du inte de har de svårt ?

De som bor i tailand har ju knappt ngt hus.

Om du vill bli riktigt j*vla glad har jag tre tips.

 

1. Börja på ngn sport. De är så j*vla roligt.

2. Sätt på en sorligaste filmen du kan hitta. Ät en j*vla massa skräp mat till den o gråt dig igen om hela ! Så fattar du att de kunde varit som i filmen.

3. Börja berätta för alla vänner o släktingar att du älskar dem, för de kmr säga samma sak till dig då !

 

1. Som han skrev har han provat & han gillade det inte.

Dessutom tycker inte alla om sporter.

Det är inte heller så enkelt att börja med t.ex. fotboll eller hockey vid 13 års ålder (hockey är egentligen uteslutet att börja i så sent) när man ligger 7 år efter alla andra & framstår som en bambi på is.

2. Det kan också ha en negativ effekt & öka självmordstankarna.

3. Tänk om han inte har några riktiga vänner. Dessutom kan det ofta uppfattas som lite bögigt att som kille säga "Jag älskar er", det är något som annars bara kan sägas på fyllan.

Däremot är det familjens plikt att stödja dig i detta.

Skiter familjen fullständigt i dig blir det säkerligen jävligt svårt att fortsätta livet.

Ta kontakt med BUP ( läs mer på http://www.bup.se ) & tala ut.

Kolla även den här länken:

http://www.bup.se/2005/arkiv.php?kat=suicid

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Börja spela WoW, du kommer glömma ditt riktiga liv på några sekunder.

 

Om det var det du ville? Annars är väl självmord en bra ide, för funkar inte spel funkar döden ;)

 

 

EDIT: Min Svenska lärare är cp.

Redigerat av LuddE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ne

 

Inte medans man tränar, men när man ser sina feta biceps/ tvättbräda i spegeln, så blir man f*n nöjd, det kan jag lova!

 

Kan komma på minst 20 sätt att ta livet av sig. Men de tänker jag verkligen inte säga (skära handlederna funkar INTE ) Hursom helst så skulle du kunna prova att skriva en lista på alla saker som du gillar här i livet, och om du nu någon gång skulle känna dig extra ledsen och deppig så kan man ta fram den och läsa, så kommer man på bättre tankar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nja, visst kan man förblöda men chansen/risken är inte så stor. men det finns väl roligare saker att göra än att skära sig i handlederna eller? det finns ungefär 1000 sätt att ta livet av sig och minst 100000 att ha roligt på. kom ihåg det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...