TheUnnamed Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Kommer det alldrig funka igen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 dom sa att det skulle vart klart i somras och nu säger dom jul...... och nu säger dom ingenting alls! dom har slutat att betala för .com domänet! vilka levlar var ni i? jag var i typ 23 eller nåt sånt fast jag hade typ 700 guld! Jag minns efter sommar lovet så kollade jag hela tiden! Jag var i lvl 24 med ca 1500 guld... sparade jätte mkt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Jag hade en gubbe på 48 men det var säsongen före den som "är" nu... tråkigt att det har lagts ner :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orli Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Jag hade också en ecrana, jag var lvl 50 med kanske 3000-4000 guld...Hoppas det startar igen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Inse fakta den kommer inte startas igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Förlåt lite offtopic men vad är Ecrana för spel? :) Det är som Arenan fast mycket sämre, aja back to topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Förlåt lite offtopic men vad är Ecrana för spel? :) Tvärtom ecrana är mycket bättre än arenan på arenan har man så mycket tid över där man inte kan göra något, på ecrana kan man chatta med andra och det är inget betal spel som arenan, man måste inte betala för att spela arenan men du får fördelar om du betalar, men i ecrana finns inget sådant. Dom starka vinner och dom svaga förlorar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Förlåt lite offtopic men vad är Ecrana för spel? :) Eller så här "dom som spelar mycket vinner, dom som spelar lite (och har ett liv) Förlorar... Orka Prata om dett spel som inte längre finnns ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Har ecrana lagts ner lr va e de som har hänt me ecrana?? ja hittar inte sidan när ja går in på ecrana.org längre! :huh: Ingen har spronsrat den så den kanse är försvunnen eller så är det kanse att Servern inte är så bra/jobbar i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Dom hade ju ingen server data det sa dom han som hade spelet förut flyttade .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Man vet aldrig om sidan kommer upp igen. Den kanse inte kommer uppp igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ecrana har bara bytt sidnamn nu heter den www.ecrana.se men det är bara en bild än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.